Tuesday, October 10, 2006

שוב קמנו ב5:45 הפעם כדי לנסוע לSAMYE. קנינו כרטיסים יום לפני, האיש אמר שהאוטובוס יוצא ב-6:30 אבל על הכרטיס היה כתוב 5:30. הגענו ב-6:23 וככל הנראה פספסנו את האוטובוס. אחרי מבוכה קלה האיש אמר לנו לעלות על אוטובוס אחר. ישבנו כשעה בתוך האוטובוס עם מלא מלא מקומיים עם נימוסים מאוד מעניינים (רעשי משיכה באף, הכנה ליריקה, יריקה, שירה ועוד דברים כיפיים). ב7:30 יצאנו לדרך והגענו למנזר בסביבות 10:30-11. כמו ההמתנה גם הנסיעה היתה מאוד לא נעימה מבחינת קולות הרקע, והיריקות. אפילו הנהג שם מוזיקה די נוראית וצווחנית.
השעה האחרונה של הנסיעה היתה הכי לא נעימה, כי היא היתה בדרך אפר ובמשך שעה האוטובוס פשוט קיפץ באופן לא הכי כיפי...
כשהגענו לשם הסבירו לנו שאנחנו לא יכולות לקחת את אותו האוטובוס בחזרה כיוון שהמשטרה עושה פשיטות על תיירים שמסתובבים ללא פרמיט (נחשו אם היה לנו פרמיט...)
חיפשנו לנו מקום נחמד לשבת לקרוא ספר ולהנות מהשמש, ישבנו ככה כשעה וחצי ונהנינו מהנוף, ואז הלכנו לחפש איך לחזור ולאכול. מצאנו מיניבוס עם 6 איטלקים, ושאלנו אם אפשר להצטרף לחלק מהנסיעה חזרה. הם הסכימו :)
בגדול SAMYE הרבה פחות מרשים מ-GANDEN, מה שמגניב בו זה בעיקר 4 סטופות ב-4 צבעים : אדום, לבן שחור וירוק.
נסענו עם האיטלקים והם הורידו אותנו בעיר TSETANG שם עלינו על מונית שירות ללאסה. לקח לנו כ-3 שעות וחזרנו ללאסה.
בערב פגשנו את WIM ותרזה ואכלנו איתם ארוחת ערב וקפה בקפה המגניב THE SUMMIT COFFEE, היה מאוד כיף, בנוסף גילינו שאי אפשר להגיע ל-NAMTSO בגלל שיש שם שלג...