Monday, September 18, 2006

היי כולם,
לא כתבתי כמה ימים.
בימים האחרונים עשינו הרבה קניות, ביקרנו בשכונות העניות של ביג'ין - חוטונגים,והיום היינו בעמק הדרקון וב-13 הקברים של שושלת מינג.העליתי תמונות חדשות לאתר - אתם מוזמנים לצפות : http://picasaweb.google.com/chibban/China5
הנה וידאו נחמד מהסיור בחוטונגים :

סה"כ די כיף פה, האנשים אחלה, סין די יפה, אבל כמו שאמרתי כבר בעבר - מאוד לא ברורה. החסרונות העיקריים מבחינתי הם האוכל - שהוא לא הכי טעים, וקשיי התקשורת עם הסינים (כמו שסיפרתי - אנגלית לא הולכת פה חזק). אתמול היינו מעורבים בתאונת דרכים - אמא לא לדאוג הכל בסדר - מישהו נכנס במונית הקטנה שלנו (רואים בתמונות). האמת, שהיה ברור שמתישהו זה יקרה, הם נוהגים כמו מטורפים. ואם אני אומרת את זה - אז כנראה שהם באמת באמת נוהגים כמו מטורפים :)
אם לא די בתאונה, אז אתמול איבדתי את הסלולרי שלי (שכחתי אותו במונית :().

ביום חמישי הקרוב, אחותי הגדולה נוחתת פה ויבוצע איחוד משפחתי מרגש, בתקווה ביום שבת הקרוב אני אהיה
בדרך לטיבט.
היום בערב (בתקווה) אני אצא ל"יציאה" הראשונה שלי בבייג'ין - חוגגים יומולדת של אחת מהמשלחת.להתראות בקרוב.

נ.ב.
אמא של חגית - הבנתי שאת עוקבת אחרי הבלוג שלי - תודה וד"ש מחגית :)

No comments: