Wednesday, September 27, 2006

אהלן !
זמני קצר ואני מתה לספר לכם מה היה היום :
אתמול בלילה היינו במסעדה יפנית, בעיקר בשביל אורלי והילה - היה די מגניב, מסעדת יוקרה שכזו - בקרוב התמונות. לאחר האוכל התפנינו לאריזות.
זה היה קשה ונורא ! אורלי והילה (המלכות) התאמצו הרבה, ועדיין לא הצלחנו להכניס הכל לתוך המזוודה של אורלי... סיימנו את האירוע עם שני תרמילים, מזוודה ותיק גדול :)
היום בבוקר הלכתי ל-PSB לאסוף את הויזה שלי (שהושארה שם להארכה...),כשחזרתי, סיימנו לקחת את התיקים והדברים מהחדר, נפרדנו מעומר אורלי וההוסטל והשארנו מזוודה ותיק בשמירת חפצים.
הלכנו, הילה יוני (- הנה השם שלך מופיע) ואני אל ה-SHUTTLE לשדה התעופה.
כמו תמיד בבייג'ין היו הרבה פקקים, והגענו ב-12:15 לטיסה שיצאה ב-12:25. דיילת נחמדה הסבירה לנו שאנחנו לא עולות על הטיסה, אבל יתנו לנו כרטיס חלופי.
המתנו לטיסה של השעה 17:00 ובינתיים אכלנו, היינו בבנק, בדואר ובפיפי. עלינו על הטיסה, ואני התלהבתי מהמטוס החדש יחסית והדיילים שידעו אנגלית (טסנו באייר סיצ'ואן). הטיסה היתה סבבה.
הגענו לצ'נגדו ב20:30 והתחלנו לחפש דרך להגיע למלון שהזמנו. אחרי כמה סינים מפוחדים, מצאנו אחת שדיברה אנגלית טוב, ושמחה להסביר לנו איך להגיע. עלינו על האוטובוס (שמשום מה הכיל סוג של דיילת...) וירדנו בעצירה הראשונה. שם שוב חיפשנו סיני דובר אנגלית, ואחרי 3 נסיונות מצאנו אחד.
הוא כתב לנו את הכתובת של המלון בסינית כדי להראות לנהג מונית. מצאנו מונית, ויצאנו לדרך.
כמובן שהגענו למלון הלא נכון, אחרי שיחה קצרה ולא ברורה בין 4 סינים ואחת סיון שמצביעה על השיחון יצאנו שוב לדרך והפעם נחתנו במלון הנכון.
במלון סיפרו לנו ששדרגו לנו את החדר לחדר דלוקס, והכרטיסים ללאסה המתינו לנו במעטפה :)
עלינו לחדר, עם תחושות מעורבות, ומצאנו חדר מגניב ממש ! ג'קוזי והכל, סלון וחדר שינה, ואפילו מיני מי עדן :)
בקיצור ממש מדליק.
הזמנו לנו מסג' גוף לשעה ב-60 יואן (כ-37 ש"ח) וירדנו לאינטרנט. תוך כמה דקות הגיעו שתי סיניות חמודות ועלינו איתן לחדר. התחלנו בחשש אבל המסג' היה מעולה, מסתבר שהן אחיות (כמונו) והן היו ממש ממש טובות.
בקיצור, פרט לכך שכרגע השעה 1:04 ואנחנו קמות עוד 5 שעות הדברים נראים טוב כרגע.. מחר נגיע לטיבט.