Wednesday, September 02, 2009

אחר צהריים מבאס

טוב, היה לי אחר צהריים מבאס ואני צריכה לשפוך את זה.

יצאתי מהעבודה מוקדם, והלכתי למספרה. זה פעם שלישית מאז שאני בניו יורק שאני מחליפה ספר, וגם הפעם ניסיתי מישהי חדשה.
אמרתי לה מה אני רוצה. הראיתי לה את הצבעים שאני רוצה בשיער. הסברתי, והיה נראה כאילו היא מבינה.
היא הבהירה לי את השיער, נראיתי כמו אפרוח, ואז היא הכהתה את שאר השיער - כלומר פרט לשורשים.
יצא לי שיער של אישה זקנה, אז היא תיקנה את זה.
בסופו של דבר הצבע לא יצא כמו שרציתי.
היא שאלה איך אני רוצה להסתפר, הראיתי לה תמונה. סיפרה אותי, שאלה, עניתי, שאלה, עניתי.
בסופו של דבר התספורת לא יצאה כמו שרציתי.
נזכרתי כמה אני שונאת ללכת למספרה, שונאת שונאת שונאת.
שילמתי מלא כסף ויצאתי אחרי 3.5 שעות במספרה עם חשק חזק לבכות.


הלכתי הביתה. הייתי אמורה ללכת לחדר כושר. שתיתי קצת שייק פירות כי הייתי מתה מרעב וצמא.
לקחתי את האייפוד שיהיה מה לשמוע ועליתי למעלה.
באייפוד לא היתה בטריה, ולא יכולתי לרוץ כי היה לי יותר מידי שייק בבטן.

הלכתי הביתה.

5 comments:

יואב said...

גלח, זה הפתרון.
ג'י איי ג'יין, זה מה שאת צריכה.

מצטער לשמוע.
מקווה שעד שתקראי את התגובה, זה כבר יהפוך להיות זכרון רחוק וחסר משמעות.

Avi Revivo said...

I am sure it looks fine. Please post a picture with the new haircut!

Miri said...

מסכנה, זה באמת נשמע כמו יום מהגיהנום! מקווה שכבר התרגלת לתספורת, ואל תתייאשי, תמשיכי במסע אחר הספר שיידע להקשיב וליישם את מה שאת אומרת לו... הם אכן מאוד נדירים! אגב גם לי לפני כמה ימים נגמרה הבטריה של הנגן בתחילת ההליכה המהירה...

Sivan Hermon said...

Thanks for the support :)
Avi - no way! we'll wait for the Japan trip for the pictures...

Inbal said...

hey bubi!
Just wanted to let you know we love you no matter what.
I'm sure it's not that bad.
Waiting for pictures :-)