Wednesday, September 13, 2006

12.9 - בבוקר למדנו אומנויות לחימה - טאי צ'י בעיטות ואגרופים - היה מדהים !
בהתחלה קבוצת סינים עשתה לנו מופע יכולות כזה - הם ממש מוכשרים, וגמישים וחזקים - זה מטורף. אח"כ התפצלנו לקבוצות והתחלנו בלימודים.
לא יאומן כמה קשה לעשות טאי צ'י, זה נראה כמו סתם ריקוד אבל אחרי 10 דקות, מרגישים כאילו רצתם כמה קילומטרים. מישהי הציעה ללמד אותי בעיטות, קצת חששתי אבל זה היה נחמד, והיא היתה מאוד סבלנית. כל תהליך הלימוד הוא קצת הזוי, כי אנחנו לא מבינים את השפה, אז זה בעיקר סימונים עם הידיים וחיקוי תנועות שלה. בסוף כנראה שהייתי די טובה כי היא טענה שאני לומדת מהר ושהיא רוצה ללמד אותי עוד :) אז היא לימדה אותי גם לתת אגרופים - פוקי תזהר !
המצחיק הוא שבזמן שאני ביקשתי שיצלמו אותה ואותי בהתלהבות, היא דאגה שגם יצלמו אותנו :)
את התמונות ראיתם - אני מקצוענית !

אחרי מנוחה קצרה וארוחת צהריים, נסענו לארמון הקיץ של המלכה - מקם יפיפיה עם מבנים שמזכירים את העיר האסורה. מלא מדרגות ומבנה במעלה ההר שמשקיף על כל העיר מצד אחד ומצידו השני על אגם מלכותי עצום - בקיצור מקום מאוד יפה. ההליכה בו מהכניסה ועד ליציאה לקחה לנו כשעתיים וחצי !
את הטיול סיימנו בסניף מקדונלד כמובן (או כמו שאחת המלוות שלנו אומרת - מקדולנד :)) והתמונה כמובן הוקדשה לאלעד - אולי יום אחד (אם יהיו מספיק סניפים בסין) הוא יסכים לנסוע לכאן :)

No comments: