Friday, November 21, 2008

וגאס - סיבוב שני

לפני כחודש, אולי קצת יותר, גילינו שיש פסטיבל קומדיה בסופ"ש הזה בוגאס.
ויותר מעניין מזה, גילינו שג'רי סיינפלד נותן הופעה.
איזה מגניב!
בדקנו מי רוצה לחבור, ויום אחד, נדמה לי שסיפרתי עליו כאן, בעצם אני בטוחה, ישבנו עם עידודי (הידוע בכינויו דודי) והזמנו כרטיסי טיסה ומלון.

אתמול, עלינו על הטיסה ו-6 שעות מאוחר יותר נחתנו בוגאס, האמת6 וקצת כי היה לנו איחור ארור בטיסה.
הגענו למלון הכי מגניב בעולם - הידוע בשמו "ה" מלון, ובאנגלית - THE Hotel
המלון מעוצב באופן מעורר פליאה והשתאות, יפיפה ומלא בסטייל. קיבלנו את הקומה ה-36 והחדר עצום ומרהיב.
יש סלון די גדול, עם שולחן משרדי, חדר שינה מאוד גדול עם שתי מיטות כמו שיש לנו בבית, חדר שירותים וחדר אמבטיה שכולל גם חדר שירותים - גדול מאוד.
אני די בטוחה שמדובר בחדר פחות או יותר בגודל של הדירה שלנו בניו יורק - קצת מטריד.
אה, ובחדר שינה יש רמקול עם מטען/חיבור לאייפוד, כדי לשמוע שירים - די מגניב.

אז אחורי שהסתדרנו במלון, יצאנו לסיבוב בקזינו, בכל זאת היה 12 בלילה, לא צריך להגזים.
עידודי שם 50 דולר על משחק הקוביות, וסיים את המשחק עם 133!

בבוקר שאחרי, אחרי חיפוש בגוגל מהו הבופה הכי טוב פה, יצאנו לדרך.
התחלנו ללכת צפונה, סוקרים בערך כל מלון שנקרה בדרכנו. נכנסנו לניו יורק ניו יורק כדי לעלות על הרכבת הרים המטורפת, ועשינו אותה, ממש ממש מפחיד.
From Vegas - 20-23-Nov-2008

די מהר גילינו שכדי להגיע ממקום למקום בתוך כל מלון צריך לחצות את הקזינו, הם יודעים מה הם עושים פה :)
אחרי די הרבה זמן, הרבה יותר מידי זמן לטעמה של קיבתי המסכנה, הגענו לבופה. אלעד ואני הודינו די מהר שהוא נראה מאוד מאוד מאוד דומה לזה שהיינו בו שנה וחצי מוקדם יותר, במלון אחר בכלל.
אבל האוכל היה די טעים, והקינוחים מרשימים ביופיים. אני כמובן סאקר של פודינג לחם (באנגלית - bread pudding( שזה בעצם מעין דייסה שעוצבה ללחם, או לחם שהומתק, פורר והורטב. איך שלא מסתכלים על זה, לא מפתיע שאני אוהבת את זה.

אז אחרי הכאב בטן מכמות האוכל, יצאנו חזרה לקזינו, והמשכנו בסיבוב המלונות לעוד כמה שעות, אחת לשני מלונות הימרנו קצת. באחד מהם, לא בטוחה איזה, נראה לי בלאג'יו, התחלנו על 40 דולר בבלק ג'ק, אלעד איבד את ה-20 שלו ואני שמרתי עליהם. עברנו לקוביות, והרווחתי 110 דולר!!! איזה כיייייף.

זהו, בחמש נפלנו לנמנום, ונכון לשעה זו (9:40 בזמן המקומי) אלעד עדין מנמנם, אסור (מהמילה לסור) להעירו.

הלכנו להופעה של דיין קוק, אחד הקומיקאים היותר מוכרים לאחרונה, והיה די מגניב. כשחזרנו משם, לא הצלחנו לתפוס מונית, זה היה מאוד מבאס, היה לי קר, והיינו במרחק של כ-3 ק"מ מהמלון :(
חזרנו למלון, פגשנו את עידודי, ואני אקצר את השתלשלות האירועים לכך. שיחקנו קוביות (שוב), וזכינו באיזה 150$. 30$ מתוכם היו תשר (טיפ) שנתן לי אחד המשחקים בשולחן בגלל שהוא הרוויח כל כך הרבה כסף מהקוביות שזרקתי - איזה כיף :)
דקה שתיים מאוחר יותר, הלכנו לרולטה, והפסדנו 50$. ככה זה, רולטה ארורה, קוביות זה כיף. משום מה אלעד מאוד אוהב את הרולטה.
From Vegas - 20-23-Nov-2008

נכון להיום, יום שבת ה-22 כבר יש כמה מסקנות:
1) יש לי די הרבה מזל בזריקת קוביות.
2)הגענו לכאן עם כ-340$ וכרגע יש לי בארנק 478$ (ושילמנו במזומן על מוניות וקצת אוכל).
3) אכלנו פעמיים בבופה, אתמול בבלג'יו והיום במלון שנקרא פריס, זה החזיק אותנו רוב היום והקינוחים מטורפים.
4) אנחנו מרוויחים הכי הרבה כשאנחנו משחקים שלושתנו, אלעד ואני ביחד, אלעד אומר מה לעשות ואני מבצעת וזורקת קוביות.
5) נשים שזורקות טוב מקבלות טיפים מגברים שמרוויחים הרבה מהם. פעמיים קיבלתי טיפ, סה"כ 57$ טיפ. פעם אחת, שיחקנו עידו ואנחנו באותו שולחן עם אותם אנשים ושנינו (גם עידו וגם אני) עזרנו לאנשים סביבנו להרוויח הרבה כסף : אני קיבלתי טיפ, עידו אפילו לא חיוך. לפעמים אפליה של נשים זה כיף :)
From Vegas - 20-23-Nov-2008

יום ראשון, 15:00 בשעון לאס וגאס - סיכום
ההופעה של ג'רי סיינפלד אתמול בערב, היתה בהחלט שווה את הנסיעה הזו. הוא היה מאוד מצחיק ומוצלח.
בכלל, סוף השבוע הזה היה מעולה.
אם נרצה לתאר את מצב הכסף שהרווחנו בצורה של גרף, כמות הכסף לאורך זמן, זה יראה קצת כמו מלון הלוקסור - בצורת פירמידה :) טוב, בכל זאת יצאנו ברווח של כ-100$, אבל היינו כבר במצב הרבה יותר טוב.
אם נרצה לתאר את מצב השומן בגופנו (בדומה למצב האלכוהול אצל חלק מאיתנו) לאורך זמן, זה יהיה כנראה גרף היחידה (כלומר קו ישר עולה y=x). שלושה ביקורים בבופה זה לא הדבר הכי טוב למי שרוצה לשמור על המשקל - אבל זה טעים לאלללה!

אני הייתי הכותבת שלכם לסופ"ש זה, בברכת שבוע מוצלח,
סיון




3 comments:

Anonymous said...

איזה פוסט כיפי ומצחיק! אני חייבת להגיע לווגאס! טיפים על זריקת קוביות מוצלחת?! ברוך שעשני אישה D-:
איזה כיף לכם שראיתם את סיינפלד! עכשיו רק לי נשאר לתפוס הופעה שלו מתישהו (זה נשמע קל ממה שזה באמת, אה?), שלושתכם (אבי ואתם) כבר ראיתם.
אה, והצעה לשיפור - אולי כדאי לשים את התמונות בגודל מלא בפוסט ולא כ - thumbnail. זה גם יוסיף עניין וגם יחסוך קליקים :) usability או לא? :)

Sivan Hermon said...

:)
אתם יכולים אחורי ד. אמריקה לקפוץ לשם, לא צריך יותר משלושה ימים.
נראה לי שיש לו הופעות גם בניו יורק, תבדקי!
ולגבי התמונות... דווקא חשבתי שלשים קטנות זה יותר טוב. אני אשקול את זה בשנית :)

Avi Revivo said...

When will we be in Vegas??? Excellent post :)