Friday, January 10, 2014

היום התשיעי, דצמ' 8, מוסמן גורג' ופורט דגלס

היה לנו כה נעים בפורט דגלס ובמלון שלנו שהחלטנו להשאר עוד לילה ולטייל באיזור. התוכנית היתה לנסוע למקום בשם "מוסמן גורג'" (Mossman Gorge), מעין בריכה טבעית באיזור מסוים של נחל שאנשים הולכים להשתכשך שם במים, ואח"כ ללכת לחוף הים.

אקיצר, נסענו למקום הזה, קיבלנו קצת מידע במרכז מבקרים, האמת הם לא הוסיפו הרבה מידע מעבר למה שהיה כתוב בעלון. לקחנו שאטל לאן שאמורים והגענו לאיפה שכולם משתכשכים. לאלעד זה מאוד הזכיר את הסחנה, או כמו שהוא אמר "זה כמו המקום הזה של הערבים... נו, איך קוראים לזה – חסקה משהו". להגנתו יאמר שלמרות שהבנתי למה הוא התכוון לקח לי 20-30 דקות להזכר בשם. היו שם הרבה אנשים, המים נראו קרים והשמש התחבאה, אז אמרנו שנעשה סיבוב ונחזור אולי נכנס למים. מסתבר שיש שם יער גשם (אותו יער גשם מאתמול) אז בנוהל עשינו מסלול שאמור לקחת 45 דקות במשך, הממ..., שעתיים ככה. קראנו את כל השלטים, ראינו חיות (ציפורים ולטאה דומני) והתפעלנו מעצים עצומים, תאנים חונקות וכו'. הפעם גם פגשנו כמה זוגות נחמדים וקצת התהלכנו על סלעים בתוך הנהר. אלעד היה יותר אמיץ ממני, הוריד נעליים והחל מדלג בין סלעים. אני שמרתי לעצמי את הזכות לא לעשות פיפי במכנסיים (הייתי בטוחה שזה מה שיקרה אם אני אכניס רגליים למים).

_DSC0181_DSC0191_DSC0196_DSC0201_DSC0239_DSC0259_DSC0238_DSC0248

עד שסיימנו לחקור את היער בפרוטרוט היה כבר כמעט 5 אחה"צ (זוכרים? אוסטרליה בחמש) אז בית הקפה במקום היה סגור. החלטנו לנסוע חזרה לכיוון חוף הים בתקווה למצוא אוכל.
אני כיוונתי לאיזה מקום שנראה לי כמו חוף הים בפורט דגלס. בפועל מסתבר שכיוונתי לשכונת היוקרה של העיירה. בתים חדשים גדולים ויפייפים שלא יביישו את אנשי סביון נגלו לעינינו, ואז הגענו לנקודת תצפית מקומית שם באופן מפתיע ראינו זוג שראינו במוסמן – מעניין אם הם עשו את אותה טעות.

2013-12-08_17-31-58_HDR

היה כבר מאוחר והשמש החלה את הפרידה מהיום, אז קפצנו לסופר לקנות אוכל כדי לבשל לעצמנו. לנוחותינו מצאנו שיפודי עוף במרינדה והספקנו לקנות עוד כמה פריטים למרות הפרצופים העצבנים של עובדי החנות וההערות החוזרות של "אתם יודעים – החנות סגורה כבר...". עצירה קטנה ב"bottle shop" – חנות אלכוהול – יין ובירה – והופ הביתה.

אלעד תפעל את ה"ברבי" – כינוי החיבה לברביקיו בזמן שהכנתי סלט ופירה וישבנו לאכול ולשתות יין אוסטרלי חמוד בשם Taylor’s Promised Land Shairz Cabarnet. עשינו כביסה ובזמן שחיכינו לה התפנקנו בבריכה שגם ב-9 בערב היתה חמימה ונעימה. קצת אחרי שיצאנו ממנה התחיל גשם זלעפות (אבל כיאה למזג אויר טרופי – עדיין חם). חיכינו לסיום תהליך הייבוש והלכנו לישון.

 

IMG_2709IMG_2705

No comments: