Tuesday, March 27, 2007

Days 12-14 - From palm springs to Vegas


הערת המחבר: הוספנו תמונות ליום 11 סן דייגו, ובפרסום הקודם שלנו, תמונה של הצידנית ושל נתיב ה-car pool.

יום 12 – פאלם ספרינגס:
קמנו בבוקר ונסענו ל-Palm Springs Aerial Tramway. זה בעצם רכבל שמעלה מהעמק של פאלם ספרינגס בגובה משוער של 1500 מ' להר גבוה שנקרא Mount San Jacinto בגובה משוער של 3 ק"מ
היינו ב-tramway מגניב, שמעלה אותך מגובה של 1500 מטר ל-3000 מטר בערך. קצת הזכיר לי את טיבט מבחינת תחושת הגובה. מה שמדהים הוא השינוי במזג האוויר, והנוף. למטה מדברי וחם ולמעלה עצי אורן, קריר, ובגבהים היה עוד קצת שלג.
From Day 12 - Palm...

עשינו הליכה קצרה של מייל וקצת, ופגשנו יהודי אמריקאי שזיהה אותנו לפי המילה "יאללה". כיוון שהוא חזר על המילה הזו, חשבנו שהוא חושב שאנחנו ערבים. אלעד אמר שאני נראית כמו ערביה :(. אחרי שיחה קצרה הסתבר שהוא יהודי, הוא אפילו עשה בר מצוה, והוא היה בארץ כמה פעמים. בילינו את ההליכה הקצרה שלנו איתו ועם חברתו בשיחה על ארצות הברית וישראל והיה די כיף. מסתבר שהם גרים ב-Wine country קצת צפונית לסן פרנסיסקו, והוזמנו לבקר אותם, ולהתקשר אם יש לנו בעיות/שאלות.
משם פנינו לשדה התעופה של פאלם ספרינגס כדי להחליף את האוטו. איכשהו הצלחנו לשרוף כנראה כמה פיוזים, והמצתים של הרכב הפסיקו לעבוד לנו. בילינו קצת יותר משעה שם, בנסיון לקבל אוטו כמו שיש לנו, אבל בסוף התפשרנו על שדרוג לטויוטה קורולה אדומה. האמת היא שנכון לאתמול הינו מבואסים מכך שיש לנו רק מצת אחד ברכב, ואתמול גילינו שיש לנו 2...

אחרי החלפת המכונית התחלנו בנסיעה ל-barstow עיירה קטנה על הדרך לוגאס ויש שם משהו כמו 100 חנויות אאוטלט. נסענו משהו כמו 3 שעות, וכשהגענו התחלנו לעשות סקר מחירים וחדרים כדי למצוא איפה לישון. בסוף הגענו אל המנוחה והנחלה.


יום 13 - קניות בבארסטו

היום עשינו קניות.
הרבה קניות.
עשינו קניות באאוטלט.
עשינו קניות בראלף לוריין. קניות בטומי הילפיגר. קניות ב-
guess. קניות ב-GAP.
התחלנו את הקניות ב-11:30 וסיימנו אותם ב-20:00.
קנינו מלא דברים מגניבים, וכנראה גם דברים שהם פחות מגניבים, אבל אתם יודעים, אאוטלט :)

ב-20:00 יצאנו לדרכנו לוגאס. מדובר על 240 ק"מ של נסיעה. קצת פחות מנסיעה לאילת, אם אני זוכרת נכון נסיעה לאילת היא 400 ק"מ (מתל אביב/פתח תקוה).

נהגנו במשך שעתיים וחצי, עם עצירה אחת של 8 דקות משוערות. מ-Barstow נוסעים פשוט ישר על הכביש. נסענו על 80-90 מייל לשעה שזה 120-140 קמ"ש – די מהר.

בסביבות 22:30הגענו לוגאס, העיר מטורפת. מלא מלא ניאון, מלונות מושקעים, מלא מלא אנשים.
המלון שלנו הוא הלוקסור, זה מלון בצורת פירמידה, בסגנון מצרי. מרחוק רואים פירמידה שחורה שבקצהה עמוד אור מטורף. על המלון בחוץ יש ציורים חרוטים בקיר בסגנון מצרי, ממש עיצוב יפה. בכניסה אליו יש שומרים כאלו כמו בסטארגייט, והכל בעיצוב מושקע. אפילו הכובע למקלחת ארוז בחפיסה בצורת פירמידה :)

בקיצור, אנחנו מתים מעייפות, ומרעב, אז אנחנו הולכים לאכול משהו. לילה טוב.

יום 14 - וגאס

קמנו די מאוחר, סביבות 12 והתקשרנו כדי שיחליפו לנו את החדר. למה ? כי קיבלנו 2 מיטות וחדר של מעשנים, זה למה. נקצר ונאמר שהתהליך נסגר בהחלפת חדר וקבלת אינטרנט חינם ליום אחד (שווי של 13$). בדרך הציעו לנו סוויטה של שחקני קזינו, די מדליקה, עם מיטה מגניבה יותר, ופלזמה ומקרר, אבל עדיין במעשנים, וזה הריח בהתאם.
אחרי שעברנו חדר, צילמנו את כל הקניות שעשינו, יצאנו לבריכה - לא היה מספיק חם, אז חזרנו די מהר. ואחרי התארגנות החלטנו ללכת לאכול. הלכנו לאיזה מסעדה שהומלצה על ידי הלונלי כזולה וטעימה. היא לא היתה זולה והיינו צריכים לחכות 30 דקות. אז עשינו סיבוב כדי לחפש מסעדה אחרת, ובסוף סיימנו במקדונלס על סף מוות מרעב (לפחות אני ...).
מאז אנחנו באינטרנט - זה חינם ! סתם יש לנו כל מיני סידורים.
From Day 14 - Vegas


שתי הערות :

הנהיגה בארה"ב היא ממש כיפית, יותר מהנה מהנהיגה בארץ. יש להם כל מיני חוקים מגניבים כמו :
1)
מותר לפנות ימינה ברמזור אדום
2)
אם אתם רוצים לפנות שמאלה, אתם מחכים שכל המכוניות מהנתיב הנגדי יסיימו לנסוע ישר, בינתיים עוברים לאמצע הצומת, וכשהצומת פנויה עוברים.
3)
Stop all way – יש עצור בכל הכיוונים בצומת, והמעבר הוא לפי הסדר. כלומר צריך לזכור אחרי מי הגעתם, ואנשים אחרים לא יעברו לפני שאתם תעברו – בארץ זה לא היה תופס
בכלל הנהיגה שלהם מאוד אדיבה, יש מלא מקום וההרגשה היא רגועה. זה כיף.

אלעד רוצה לציין שיש ערוץ בשם the TV guide על שם המגזין שמסביר על התוכניות בטלויזיה. והשאלה היא : האם במדריך TV guide כתובות התוכניות שמופיעות בערוץ TV guide

4 comments:

Unknown said...

Hey,

It sounds your having really a good time, great shopping! I saw the 'friends' Accessory :)

Love You.

Chen.

Ran said...

Cool stuff, did you get to gamble a bit?
How much did you earn?

Miri said...

Hi guys!

We really enjoy reading your notes and watching your pics, it seems you're having a blast, so just keep it up!

Love you and miss you,
Avi & Miri.

yarivt said...

It seems like you have a good time.
but it's nothing like the fun i'm having.
my week looks like this:
get up, go to work, go back home, go to sleep X 1000...

i sometimes switch it with:
get up, go to work, get totally drunk and pass out on the floor...get up and go to work again.

so you see, you might travel all around the U.S and see some splendid things over there, but there's nothing like good ol' israel with all it's glory.

btw, when are you gonna get on the messanger so i can tell you in person how much i'm jealous ?