Saturday, March 31, 2007

Days 15-18 - Vegas & Hoover dam


ימים 15 - 18 - וגאס ההמשך

שלום שלום!
לאס וגאס היתה בשבילנו חופשה בתוך חופשה. זה היה כמו לנסוע למלון לאילת, אבל באמצע החופשה הגדולה שלנו.
התפנקנו במלון.
אני מאוד רציתי להנות מהבריכה, גם כדי לשחות וגם להשתזף. לצערנו, אנחנו לוקחים איתנו את מזג האוויר לכל מקום שאנחנו הולכים. ממש כמו בשיר. כשהגענו ל-LA התחיל להיות סגרירי ואף גשום, גם כשעברנו לסן דייגו, וכמובן בוגאס. ביום הראשון היה חמים, ובימים שעקבו היו כ-15 מעלות, עם רוחות. האמת ? זה היה די מבאס. אנחנו בוגאס, נבאדה, מדינת המדבר, ובמקום להשתזף בבריכה ולהסתובב עם קצרים אנחנו מצטנפים.
הימרנו קצת בקזינו, בעיקר בלק ג'ק - המשחק היחיד שאנחנו בקיאים בחוקיו - הרווחנו משהו כמו 5 דולרים והפסדנו כ-20 :)

עשינו סיבוב בכמה מלונות, יש מלון שנקרא THEHotel - מלון מ-ד-ה-י-ם, הכל מעוצב למשעי, בסטייל מטורף. המלון עצמו מבחוץ עם חלונות זהובים. וכל המקומות בתוכו נקראים עם הקידומת THE, למשל THE Coffee Bar, The Cafe, THE lounge וכדומה. באמת מלון מדהים - אם אתם מגיעים לכאן, ויש לכם מספיק כסף - לכו על זה. פשוט יפה.


מלון יפה נוסף הוא The venetian - מעוצב בסגנון ונציאני, עד כדי כך שהם עשו נהר קטן בתוך המלון, ואפילו גונדולות, ואפשר לעשות שיט עם גונדולייר ששר לך :) אדיר.
אכלנו פעמיים בבופה "אכול כפי יכולתך" במלון, ופשוט התפוצצנו. זה עדיין מדהים כמה שמנים
הם.
From Days 15-18 - ...

במלון היה לנו שירות Valet, כל פעם שהגענו עם האוטו, פשוט השארנו אותו וקיבלנו פתק, וכשרצינו לצאת, סרקנו את הפתק במכונה וקיבלנו אוטו. אתם חייבים לנסות את זה.
העיר זוהרת, נוצצת, כיפית, מעניינת ולצערנו גם פקוקה... היה כיף.

יום 18 - סכר הובר בדרך לגרנד קניון


היום יצאנו מוגאס, נפרדנו בסעודה בבופה המטורף, לקחנו את הכאב בטן שלנו לאוטו ויצאנו לדרך.
נסענו כשעה לסכר הובר, מסתבר שבתקופה זו זוהי חופשת האביב של האמריקאים, וגם סוף שבוע, והיו פקקים בדרך. הרבה אנשים יוצאים לטייל.
הסכר מדהים בגודלו, וגם די יפה. עשינו סיור קצר ומעניין, הצטלמנו ויצאנו שוב לדרך, הפעם לגרנד קניון.
כ-3 שעות נסיעה במהירות ממוצעת של 90 מייל לשעה שהם כ-140 קמ"ש. הנסיעה מלווה בנופים מדבריים מדהימים, ממש כמו בסרטים, עם עיירות קטנות וחומות, ומקומות הזויים בצד הדרך, והרבה הרבה חום וירוק.
בסביבות 18:30 הגענו לעיירה קטנה בשם וויליאמס שממוקמת כשעה נסיעה מהגרנד קניון. העדפנו לישון ליד הקניון עצמו, אבל המחירים נעו סביב 140$ ללילה. לכן החלטנו ללון בוויליאמס, תמורת חצי מהסכום שצוין.
מסתבר שבמלון שבחרנו יש בריכה פנימית (indoor pool), אז לקחנו בגדי ים והלכנו לשכשך. ניסיתי לשחות קצת, אבל הבריכה היא באורך של 12 מטר בערך, וזה יותר מידי מסחרר :)

אה ! עוד שני דברים מגניבים. כפי שאמרנו עלות האינטרנט בוגאס היתה 13$ ליום. אז ניצלנו את האינטרנט החינם שקיבלנו כדי לחפש מקומות שמספקים אינטרנט חינם בסביבה. מסתבר שכמעט בכל ספריה יש wifi חינם. באחת הגיחות שלנו לקניות (הפעם מוצדק - היינו צריכים עוד מזוודה), עברנו ליד ספריה - נכנסו ואכן היה אינטרנט חינם. כשאלעד הלך לשלם על הדפים שהדפסנו הוא ראה ספר של מייקל קרייטון שהוא כמעט קנה בקנדה ב-30$ בערך, עם תוית של 2$ עליו. מסתבר שיש אנשים שתורמים ספרים לספריה במטרה לעודד קריאה. אלעד כמעט רץ החוצה לאחר שקנה את הספר, מהפחד שמישהו יגלה שהרגע מכרו לו ספר בשווי 30$ בפחות מ-10% שוויו. איזה כיף !

טוב, משום מה אנחנו לא מצליחים להעתיק את שאר התמונות , אז זה מה יש לעת עתה.

No comments: