Sunday, December 01, 2013

שלושים דקות לנחיתה - תחילת ירח הדבש שלנו

See English version below
30 דקות לנחיתה
הטייס כרגע קרא 30 דקות לנחיתה בהונג קונג ושהטמפרטורות יהיו קרות מהרגיל לעונה (13 מעלות) מה שהחזיר אותנו לפעם האחרונה שעשינו את זה סוג של טיול והמזג אויר החליט להתנכל לנו http://chibban.blogspot.com/2007/03/days-15-18-vegas-hoover-dam.html.
בעוד 30 דקות אנחנו נוחתים בהונג קונג ועומדים להתחיל את ההרפתקה האסיה פסיפית שלנו, אבל לפני שאנחנו נכנסים לזה, בואו נחזור טיפה אחורה.

יום חמישי בבוקר - חג ההודיה בארה"ב, נר שני של חנוכה בישראל - 14 שעות לפני הטיסה
בלילה הקודם כולנו נפגשנו בדירה החדשה של יאיא ואוריאל להדלקה מסורתית של הנר הראשון, יאיא איבד את החנוכיה שלו במהלך המעבר דירה אז אנחנו הבאנו איתנו את שלנו, וזה נחמד כי אני די בטוח שהחנוכיה שלנו לא החמיצה חנוכה אחד מאז שעברנו לכאן J
הגענו הביתה מאוחר והתעוררנו קצת מאוחר ,אבל היו לנו מלא דברים לעשות... ככל הנראה כשאתה הולך לטיול של 3 חודשים זה לא פשוט כמו ללכת לטיול של שבועיים: היינו צריכים למצוא מסבלטים לכל התקופה, לבנות לו"ז עם המנקה בין האורחים , להעביר את החפצים שלנו לארון נעול, ומשימות רבות יותר שסיון לא יכלה להיות מאושרת יותר מיצור לוח trello  כדי לנהל אותם

האמת שבסוף הצלחנו לסיים את הרוב בזמן, אבל אנחנו עדיין קצת מודאגים לגבי אורחי ה- airbnbשיגורו לנו בדירה, בעיקר אחרי סיפורי הזוועה של יאיא על החווית airbnb של תמי (יאיא, אם אתה קורא את זה, שים את הסיפור המלחיץ הזה בתגובות)

איך הגענו לכאן?
בואו נתחיל בהתחלה ...

אוקטובר 2003 – מתחילים ללמוד
אז אנחנו לא באמת נלך כ"כ הרבה אחורה, פשור שמאחר וזה ירח הדבש שלנו, צריך להגיד איזה מילה על איך הכל התחיל. אני לא אלאה אתכם בפרטים, לונג סטורי שורט: סיון הטרידה אותי במשך חודשים כדי לצאת איתה ובסופו של דבר הסכמתי J

דצמבר 2006 - טיול של אחרי צבא
שנינו סיימנו לימודים ואני עבדתי בחברה בשם ווקלטק - ובאופן דומה מאוד למה שקרה הפעם, החלטנו שאנחנו צריכים לעשות טיול ארוך, אז זה היה בארה"ב למשך כ-3 חודשים, הפעם אסיה פסיפיק.

נריץ קדימה כמה שנים ל-3 ביולי 2013
סיון סוף סוף הסכימה להתחתן איתי!
בערב של ה-3.7.13, היינו אמורים לעזוב לפסטיבל המוסיקה PEX (סוג של ברנינג מן אבל הרבה יותר קליל וקרוב) אבל לי הייתה תכנית טיפה שונה. מה שאולי אתם לא יודעים זה שה-3 ביולי הוא יום הולדתה של סיון ואני החלטתי שהמתנה הכי טובה שאני יכול לתת זנ את אהבתי הנצחית.  (כבר קניתי לה אייפד אז הייתי חייב משהו יותר טוב מזה...)

נובמבר 2013 – מתחתנים!
נסענו להתחתן בישראל, היה המון כיף!

אבל לפני החתונה עצמה, החלטנו שלפני שיש לנו ילדים אנחנו צריכים לעשות טיול ארוך למקום כלשהו, השאלה היחידה הייתה לאן ללכת. מסתבר שסיון ואני הם כנראה הישראלים היחידים שמעולם לא היו בתאילנד (אפילו ההורים שלי היו),  לכן החלטנו שהגיע הזמן לבקר, אבל אתה כנראה לא רוצה לעשות 3 חודשים רק בתאילנד אז שאלנו את החברים שלנו וכולם הסכימו שניו זילנד מדהימה ואם אנחנו כבר באיזור, אנחנו צריכים לעשות את אוסטרליה, לאוס , קמבודיה, קפיצה קטנה לסין ולאחר מכן לעבור בהודו בדרך חזרה. מסלול כזה היה לוקח לנו בערך שנה אז קיצרנו את זה ל: 4 ימים בהונג קונג, 3 שבועות באוסטרליה, 5 שבועות בניו זילנד והשאר (בערך שלושה שבועות) בתאילנד. כדי להישאר קצת גמישים, כל מה שהזמנו הוא זוג כרטיסים לאוסטרליה (עם עצירה קטנה בהונג קונג).

לפני נחיתה
זהו זה ,הדיילת צועקת עליי בסינית, ייתכן שהגיע הזמן לכבות את המחשב. אילו הרפתקאות מחכות לנו? המשיכו לקרוא כדי לגלות!


גבירותיי ורבותיי, ברוכים הבאים להונג קונג !

1 comment:

Sharon said...

מה לגבי הסיפור המלחיץ?